یاتاقان uc

فروش انواع یاتاقان UCT

فروش یاتاقان UCT

یاتاقان کشویی UCT

یاتاقان کشویی UCT ، این نوع یاتاقان ها به صورت کشویی در صنعتی استفاده میشوند همانند دیگر یاتاقان ها این یاتاقان هم از بلبرینگ UC بهره میبرد

گروه صنعتی پالود عرضه کننده انواع یاتاقانهای UC

برای استعلام قیمت و خرید محصولات به قیمت وارد کننده و توزیع در کشور و یا دریافت نمایندگی فروش با شماره تلفن زیر تماس بگیرید
۰۹۱۲۳۴۳۵۰۰۷
یاتاقان-بلبرینگ
یاتاقان-بلبرینگ

یاتاقان UCt

یاتاقان UCT یکی از انواع یاتاقان های صنعتی می باشد که به علت وجود دو شیار در دو طرف آن برای نصب به آن یاتاقان کشویی نیز گفته می شود. یاتاقان های کشویی یا همان UCT کاربرد زیادی ندارند و کمتر استفاده می شوند و البته قیمت بالاتری نسبت به یاتاقان های UCP و UCF که معمول هستند دارند.

یاتاقان UCT

یاتاقان UCT یکی از انواع یاتاقان های صنعتی می باشد که  به علت وجود دو شیار در دو طرف آن برای نصب به آن یاتاقان کشویی نیز گفته می شود.یاتاقان های کشویی یا همان UCT کاربرد زیادی ندارند و کمتر استفاده می شوند و البته قیمت بالاتری نسبت به یاتاقان های UCP و UCF که معمول هستند دارند.و دلیل ان تولید کمتر به نسبت بقیه یاتاقان ها میباشد.
یاتاقان UCT در اصل از یک بلبرینگ با مشخصه UC و یک یاتاقان صنعتی با مشخصه T تشکیل شده است، در بلبرینگ های با ابعاد یکسان شماره فنی UC برابر است و فقط شکل یاتاقان است که تغییر می کند.

یاتاقان ها نقش بسیار زیادی در روان کار کردن دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی و غیر صنعتی و دیگر دستگاها  دارند. از گذشته تا کنون مدل های مختلفی از یاتاقان تولید شده است که هر یک از ویژگی ها و مزایای خاص خود برخوردار میباشند.

یاتاقان UCT با کیفیت

یاتاقان UCT با کیفیت به یک شعار برای برخی از فروشندگان تبدیل شده است و برای اینکه بتوانند سود زیادی را حاصل از فروش بالا به دست آوردند ادعا میکنند که این مدل یاتاقان را با بهترین کیفیت عرضه میکنند. گروه شایسته این اطمینان را به کاربران خود میدهد که با توجه  به بی کیفیت شدن محصولات بازار در دوران تحریم ها ، بهترین نوع ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد.

خرید یاتاقان UCT

برای خرید  یاتاقان UCT  کافی است در بخش محصولات پس از انتخاب جنس و برند محصول به همراه تعداد مورد نیاز، روی گزینه افزودن به پیش فاکتور کلیک کنید. با این کار و پس از پر کردن فرم مربوط به اطلاعات شخصی پیش فاکتور برای شما صادر خواهد شد. سپس اپراتورهای ما موجودی را به همراه قیمت محصولات برای شما ارسال خواهند کرد. شما هم بعد از مشاهده فاکتور خرید می توانید خرید خود را نهایی کنید تا محصولات مورد نظرتان در کمترین زمان ممکن به دست شما برسند.

قیمت انواع یاتاقان در شایسته

خرید یاتاقان UCT‌ به روش های زیادی انجام میشود که از معمول ترین این روش ها خرید حضوری میباشد.اما فروشگاه یاتاقان های صنعتی شایسته برای افرادی که  خرید یاتاقان UCT  به صورت حضوری دسترسی ندارند و برایشان مشکل میباشد و محدودیت هایی را ایجاد میکند را اسان نموده است . خرید یاتاقان UCT از فروشگاه و تولیدی زنجیر های صنعتی و یاتاقان شایسته  بدون هیچگونه محدودیتی انجام میشود و بعد از خرید، سفارش به محل ارسال خواهد شد.

فروش یاتاقان UCT

امروزه فروشگاه ها و تولید کننده های  زیادی وجود دارند که در زمینه فروش یاتاقان UCT فعالیت میکنند که اطمنیان کردن به آنها مشکل است و تجربه نشان داده که بیشتر آنها یاتاقان های تقلبی را بفروش میرسانند. فروشگاه یاتاقان های صنعتی شایسته با فروش یاتاقان UCT‌ و دیگر انواع یاتاقان به صورت پیش فاکتور و با فاکتور رسمی خود را ثابت نموده ،که در زمینه فروش یاتاقان های اورجینال پیشتاز بوده  و مشتریان اعتماد بیشتری به این فروشگاه نسبت به سایر فروشگاه ها دارند.

بازرگانی زنجیر صنعتی شایسته کی از معتبرترین شرکت هادر زمینه های فروش کوپلینگ و دیگر تولید زنجیر صنعتی و همچنین فروش زنجیر صنعتی در انواع برند های مختلف اعم از زنجیر استیل صنعتی و دیگر انواع تسمه ،بلبرینگ،گریس ها و روغن صنعتی در تهران است که محصولات مورد نیاز مشتریان خود را به سراسر ایران در کوتاه ترین بازده زمانی ممکن ارسال می کند. شما می توانید در صورت تمایل از صفحه محصولات زنجیر ما نیز دیدن فرمایید و همچنین برای پرسش سوالات خود همانند قیمت زنجیر صنعتی و … با مشاوران ما یا پشتیانی آنلاین ما در تماس باشید.

بلبرینگ یاتاقان یکی از پر استفاده ترین قطعات در صنعت بوده که جنس آن از آهن و یا چدن می باشد که به عنوان نگهدارنده برای شفت موتور استفاده می شود. به یاتاقان ها، هوزینگ بیرنگ نیز می گویند که با هوزینگ ها جز اصلی یک سیستم یاتاقان به حساب می آیند و اگر یکی از این دو وجود نداشته باشد سیستم ناقص خواهد شد. برای اینکه بتوانیم ابعاد دقیق و مناسبی را برای بلبرینگ یاتاقان طراحی و ایجاد کنیم، پس از اینکه آهن یا چدن مربوط به یاتاقان را حرارت دهی و شکل دهی کردیم قسمت درونی سطح آن سنگ زده می شود تا ابعاد دقیقی از یاتاقان قابل دستیابی باشد. هوزینگ بلبرینگ موجود در صنعت به صورت یکپارچه و دو پارچه ساخته و تولید می شود و تمامی این قطعات کاربرد مخصوص به خود را دارا بوده و برخی از آنها در درون دستگاه و برخی دیگر در بیرون دستگاه نصب می شوند. در ادامه قصد داریم سه تا از پرکاربردترین یاتاقان های موجود در صنعت به نام های UCP ،UCF و UCFL را توضیح داده و در مورد هر یک بیشتر صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

Rate this post