فروش انواع یاتاقانهای UCF

گروه صنعتی پالود عرضه کننده انواع یاتاقانهای UCf

برای استعلام قیمت و خرید محصولات به قیمت وارد کننده و توزیع در کشور و یا دریافت نمایندگی فروش با شماره تلفن زیر تماس بگیرید
۰۹۱۲۳۴۳۵۰۰۷
یاتاقان-بلبرینگ
یاتاقان-بلبرینگ

یاتاقان UCF

تاکنون به روان و نرم کار کردن دستگاه ها و ماشین آلات گوناگون توجه کرده اید؟ روان کار کردن این دستگاه ها و ماشین آلات بی دلیل نیست. تنها دلیل روان کار کردن آنها یاتاقان میباشد.  میتوان گفت یاتاقان در تمامی ماشین آلات و تجهیزات مورد استفاده قرار میگیرد و در انواع گوناگونی نیز تولید میشود. یکی از انواع یاتاقان که در صنایع کاربرد بسیار زیادی دارد یاتاقان UC‌ میباشد. یاتاقان UC به طور کلی در ۱۲ نوع مختلف تولید میشود اما در ایران تنها ۶ نوع آن کاربرد دارد.

بلبرینگ یاتاقان یکی از پر استفاده ترین قطعات در صنعت بوده که جنس آن از آهن و یا چدن می باشد که به عنوان نگهدارنده برای شفت موتور استفاده می شود. به یاتاقان ها، هوزینگ بیرنگ نیز می گویند که با هوزینگ ها جز اصلی یک سیستم یاتاقان به حساب می آیند و اگر یکی از این دو وجود نداشته باشد سیستم ناقص خواهد شد. برای اینکه بتوانیم ابعاد دقیق و مناسبی را برای بلبرینگ یاتاقان طراحی و ایجاد کنیم، پس از اینکه آهن یا چدن مربوط به یاتاقان را حرارت دهی و شکل دهی کردیم قسمت درونی سطح آن سنگ زده می شود تا ابعاد دقیقی از یاتاقان قابل دستیابی باشد. هوزینگ بلبرینگ موجود در صنعت به صورت یکپارچه و دو پارچه ساخته و تولید می شود و تمامی این قطعات کاربرد مخصوص به خود را دارا بوده و برخی از آنها در درون دستگاه و برخی دیگر در بیرون دستگاه نصب می شوند. در ادامه قصد داریم سه تا از پرکاربردترین یاتاقان های موجود در صنعت به نام های UCP ،UCF و UCFL را توضیح داده و در مورد هر یک بیشتر صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

5/5 - (1 امتیاز)