بلبرینگ شیار عمیق

بلبرینگ شیار عمیق

تهیه و پخش انواع بلبرینگ  بلبرينگ فولادي ماشین آلات صنعتی ، راهسازی کشاورزی ، خودرویی و غیره انواع کاسه نمد ، تسمه ، اورینگ ، پکینگ ، گریس ، روغن های تخصصی و تجهیزات صنعتی تامین کننده بلبرینگ کارخانجات سیمان،گچ،ذوب آهن،صنایع فولاد و دیگر صنایع بلبرینگ قالیشوئی ما به مشتریان خود اطمینان می دهیم که تمامی کالا ها و بلبرینگ های دریافتی از شرکت بلبرینگ اصل و دارای گارانتی بوده و شرکت تمامی بلبرینگ های ارسالی را گارانتی می نماید.

فروش و توزیع انواع بلبرینگ گارانتی دار اصلskf-fag-koyo با قیمت عمده توزیعی در کشور با اولین خرید هدیه تخفیفی خود را دریافت نمائید فروش و توزیع انواع بلبرینگ تراکتور– بلبرینگ کمباین-بلبرینگ کشاورزی با قیمت عمده و جزئی با گارانتی کیفیت و قیمت

 

 شیار عمیق

کاربرد بلبرینگ های شیار عمیق در صنعت زیاد می باشد، زیرا طراحی آنها ساده است و در سرعت های بالا با قدرت عمل می کنند.
بلبرینگ های شیار عمیق یک ردیفه
این بلبرینگ دارای شیار عمیق و یک پارچه بوده و ساچمه و شیار در آن مطابقت هندسی کاملی داشته، بطوری که علاوه بر تحمل بار شعاعی، بار محوری را نیز از هر دو طرف تحمل می کنند.
متداول ترین نوع بلبرینگ های شیار عمیق با کاسه نمد فلزی و لاستیکی نیز تولید می شود. آن دسته از این نوع بلبرینگ ها که در دو طرف خود، کاسه نمد دارند با گریس نیز پرشده اند، به همین دلیل نباید آنها را جهت جا زدن گرم نمود و یا شست مقدار گریس داخل بلبرینگ معمولاً 25 الی 35 درصد فضای خالی داخل بلبرینگ است. کاسه نمدهای فلزی معمولاً با پسوند Z یک طرف و 2 Zدو طرف بلبرینگ مشخص می شوند. این نوع کاسه نمدها با کنس داخلی بلبرینگ فاصله داشته و اصولاً وقتی باید مورد استفاده قرار گیرند که کنس های داخلی بچرخد.
نوع دیگری کاسه نمد با اصطکاک تولیدی کمتر وجود دارد بطوریکه سرعت بلبرینگ میتواند هم پایه سرعت آن با کاسه نمد فلزی باشد. این نوع کاسه نمد با پسوند RZ مشخص شده و شامل یک لاستیک مصنوعی است که با یک واشر فلزی تقویت شده است.نوع تولید شده دیگر آنها با جای خار است که با قرار دادن یک خار در آن می توان بلبرینگ را از لحاظ محوری با صرفه جویی در مقدار فضای اشغالی محکم کرد. خار به همراه جای خار با پسوند NR در جلوی شماره بلبرینگ مشخص می شوند.نوع دیگر برای مواقعی است که میزان صدای تولید شده توسط بلبرینگ، نظیر لوازم خانگی اهمیت داردباپسوند QE5 مشخص می شود.
بلبرینگ های شیار عمیق دوتایی
در مواقعی که قدرت تحمل بار یک بلبرینگ کافی نباشد از دو تا بلبرینگ شیار عمیق استفاده می شود. بلبرینگ ها در موقع ساخت با یکدیگر مطابقت داده شده.
لقی محوری و بار اولیه بلبرینگه ای دوتایی
مقدار ناهمراستایی مجاز شافت در بلبرینگ های شیارعمیق محدود بوده و بستگی به پارامترهایی نظیر میزان لقی شعاعی دارد.تلورانس ساخت این بلبرینگ ها اکثراً نرمال بوده و بعضی از انواع آنها با سطح تلورانس بالاتر P6 , P5 ساخته می شوند.
پنجره ساچمه های بلبرینگ های شیار عمیق معمولاً فولادی می باشد، اما نوع برنجی پسوند MA ,M یا MB و فیبری آن پسوند  TN9نیز ساخته می شود.
5/5 - (1 امتیاز)